Monday, October 8, 2012

Peluncuran Buku (Book Release) Pendedahan di Parlimen : Dasar dan Cabaran di Malaysia

0
3:20 PM



Salam sejahtera, kepada semua pembaca blog saya, hari ini saya dengan sukacita menjemput teman-teman dan sahabat semua ke majlis Peluncuran Buku (Book Release) Pendedahan di Parlimen "Dasar dan Cabaran di Malaysia"

Hari : Selasa
Waktu : 8.00 Malam - 10.30 Malam
Alamat : Tingkat 16, Bangunan Yayasan Selangor (18A, Jalan Persiaran Barat, Menara Yayasan Selangor, 46000, Petaling Jaya, Selangor) [Bersebelahan dengan Amcorp Mall



· 
· 
· 
Program peluncuran buku ini disunting oleh Pengarah Eksekutif KPRU saudara Ooi Heng, Merupakan anjuran bersama Kelab Anwar Ibrahim (AIC), Strategic Information and Research Development Centre (SIRD) dan KPRU, dengan kerjasama Akademi Pak Sako dan Alumni Sekolah Politik. Majlis peluncuran akan disusuli dengan Forum “Diskusi Buku dan Belanjawan: Bajet 2013 Mengakhiri Era Politik Lama Negara”. Buku ini merupakan terbitan bersama KPRU dan SIRD.

Tetamu khas Majlis Peluncuran: Dato’ Seri Anwar Ibrahim
Panelis Forum:
1.     YB Nurul Izzah Anwar, Ahli Parlimen Lembah Pantai
2.     YB Khalid Samad, Ahli Parlimen Shah Alam
3.     YB Nik Nazmi Nik Ahmad, Ahli Dewan Undangan Negeri Sri Setia

**Di samping mengesahkan kehadiran anda di majlis ini, sila 'Like" page KPRU juga. Other can confirming one's presence at our book release, please like KPRU's page as well. 

Terima Kasih

Link Page : https://www.facebook.com/events/417390888314392/


About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments:

Info Klik

Twitter@nadikarusan

    follow me on Twitter