Tuesday, July 5, 2011

Berjalan Untuk Jurugambar Jalanan

0
12:35 AM



Assalammualaikum w.b.t.

Pada 25 Jun 2011, aku dan teman-teman ke bandar metropolitan Kuala Lumpur. Destinasi kami adalah sekitar Bukit Bintang dan kawasan Penjara Pudu. Kami daripada Shah Alam, ke Kuala Lumpur semata-mata ingin bertemu kawan aku yang dah lama aku kenal, cume kerana jarak membatasi kami untuk keluar bersama-sama. Kawan aku ni nama dia Hafidz daripada Singapura. Sebenarnya aku kenal dia daripa Muka Buka, taw x? haaaa, Facebook... ahahaha.. xsangka daripada kenalan di laman sosial ni aku boleh menjadi kawan baik dengan hafidz...Alhamdulillah.

Okeh, sebenarnya kami (aku dan dua orang kawan  daripada Shah Alam) keluar dgn Hafidz tujuan ye nak tangkap gambar. Kami belajar jadi jurugambar jalanan dgn si Hafidz ni. ahahaha..dia boleh jd lecture yg bgus. Banyak ilmu yg dia curahkan pd kami. hehehehe tq so much Hafidz.

Ini lah antara gambar yang kami ambil setelah seharian kami di Bukit Bintang dan Penjara Pudu,


Join contest Youth Xpress anjuran Dell
Hamparan lukisan hasil daripada expresi anak muda.

Menuju ke Penjara Pudu

Pintu Gerbang Penjara Pudu
Pening Tembok dh Musnah.. ahaha

Tembok yang masih berdiri
Ni pintu BESAR masuk ke Penjara Pudu
Tapi dah penuh dengan lukisan gafitti
huuuuu~

*Pelancong yang melihat sisa terakhir tembok Penjara Pudu
*Pelancong sangat lar kan... hahaha.
(orang lalu lalang nak ke hentian Monorail Stesen Hang Tuah)

Panjat Tangga nak ke atas Pintu Gerbang Penjara Pudu

Yang ni panjat 5 anak tangga je.. ahahha
Inilah warga Street Crew (Malaysia-Singapura) 


About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments:

Info Klik

Twitter@nadikarusan

    follow me on Twitter